сряда, 30 септември 2009 г.

Идиотски размисли

Обичам мляко с какао. Когато бях малка, се водеше почти деликатес. Откакто го замених с кафе, го пия рядко, но с удоволствие.
Обикновено като ми се допие, намирам няй-близкакта машина за напитки.
Напоследък някои от машините ме карат доста да се двoумя.



От ляво МЛЯКО С КАКАО, от дясно КАКАО С МЛЯКО.
Аз лично разлика не правя, но след като в известната закачка "Ти си направи захар с кафе!" се натъртва на разликата с това да си направиш кафе със захар, може би и млякото с какао има по-малко какао отколкото в какаото с мляко. Поне това беше обяснението, което последно чух по върпоса.
Аз пък все си мисля, че е някакъв маркетингов трик. Неведоми са пътищата маркетингови!
Събирам други версии по въпроса.

2 коментара:

Robi каза...

Нищо идиотско няма - за хората преминали през казармения живот ястието "картофи със свинско кокалче" е коренно различно от направеното в домашни условия "свинско с картофи". Въпрос на концентрация на желания продукт във общата каша ...

Elensia каза...

Ами никъде няма индикация за концентрацията, както е в случая със свинското кокалче. Това че разместваш съставките не би трябвало да промени концентрацията им :)