четвъртък, 29 януари 2009 г.

Единица за смисъл

- Алооо, можеш ли да говориш?
- Да, кажи.
- А бе ти защо не си вдигаштелефона?
- Как така не го вдигам? Ти звънял ли си ми?
- Търсих те няколко пъти... И ти не вдигаш. За какво ти е телефона, след като не мога да те намеря.
- Добре де, за какво си ме търсил?
- Ами знаеш ли за какво?
- Не, кажи.
- Да те питам, дали си взела детето от детската градина.
- В осем часа вечерта ли се сети да ме питаш?
- Ами ти не си вдигаш телефона ...
- Да, защото не съм го чула.
- Добре де, взе ли детето?
- Разбира се че съм го взела, ако се беше прибрал на време щеше да знаеш.
- Ами трябваше да ми звъннеш за да ми кажеш. Да не се притеснявам.
- За какво се притесняваш пък ти? Нали аз взимам детето всеки ден.
- Добре, айде че ми падна батерията и телефона ми писука.
- Кога се прибираш?
- Ами не знам. Батерията ми пада...
- Добре, айде чао.
- Чао

Няма коментари: